Sponsorcommissie

Een vereniging kan niet bestaan zonder (financiële) steun van sponsors. Sponsoring via een sportvereniging biedt een bedrijf een uitstekende gelegenheid om reclame te maken. De naam van het bedrijf wordt regelmatig gelezen, genoemd en gezien door de bezoekers aan het sportcomplex en de toeschouwers rondom het veld.

Doel van de sponsorcommissie is het werven, behouden en administreren van sponsors en zorgdragen voor de facturering van de door de sponsors toegezegde bijdragen.

Algemeen contactadres: sponsor@kvoerterp.nl

Functie Naam
Commissielid Halbe Boersma
Commissielid Jan Pultrum
Commissielid Gert Jan Rienstra
Commissielid Grietje Boersma

Sponsormogelijkheden

KV Oerterp kent een aantal verschillende sponsormogelijkheden, samengesteld in zes sponsorpakketten. Heeft u vragen over deze pakketten of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de sponsorcommissie via een van de contactpersonen op de website of direct via sponsor@kvoerterp.nl

Pakket 1: Balsponsoring

– vermelding website: www.kvoerterp.nl, met de mogelijkheid voor link naar uw eigen website
– vermelding in het programmaboekje bij de thuiswedstrijd(en) van ons eerste team

Pakket 2: Shirtsponsoring

– ruimte op de shirts om naar eigen inzicht uw bedrijf te promoten
– per team dienen er 12 shirts aangeschaft te worden. Deze shirts worden via de vereniging besteld.

Pakket 3: Bordsponsoring

een reclamebord langs ons sportveld.

Pakket 4: Sterponsoring

– mogelijkheid tot (combinatie van) shirt-, trainingspakken- of bordsponsoring
– vrije invulling

Pakket 5: Subsponsoring

– mogelijkheid tot (combinatie van) shirt-, trainingspakken- of bordsponsoring
– vrije invullingen

Pakket 6: Hoofdsponsoring

Deze vorm van sponsoring is voor de komende jaren reeds ingevuld. Het pakket wordt in samenspraak met de sponsor samengesteld

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de sponsorcommissie via sponsor@kvoerterp.nl

Kleding

Alle leden van KV Oerterp zijn verplicht het volgende tenue te dragen tijdens de wedstrijden: blauwe sokken (met clublogo), een wit broekje of rokje (met clublogo) en een speelshirt (meestal met sponsor). De speelshirts worden door de club verdeeld over de teams en worden geleverd in een sporttas van KV Oerterp.

Intersport Drachten

De clubkleding kan worden gekocht bij Intersport Drachten. De kleding kan afgehaald en betaald worden bij Intersport Drachten.
Als lid van KV Oerterp krijg je 10% korting op artikelen uit de clublijn (sokken, rokje/broekje, trainingsshirt, trainingsjasje, rugzak en sporttas).

Regels voor het dragen van de kleding van KV Oerterp

1. Alle spelers in het veld dienen de volgende complete set kleding te dragen; sokken van KV Oerterp, broekje/rokje inclusief logo en het (sponsor)shirt.

2. Tijdens de wedstrijden moeten de shirts in de broek of rok gedragen worden. Gelieve geen ‘fietsbroekjes’ te dragen onder de broek.

3. De sokken van KV Oerterp worden eenmalig gratis verschaft aan nieuwe leden. Als ze kwijtraken, kapot gaan, te klein worden of je wilt gewoon een paar extra, dan kun je nieuwe kopen bij Intersport Drachten.

4. De speelshirts mogen alleen tijdens wedstrijden gedragen worden.

5. De kleding moet altijd apart gewassen worden, op lage temperatuur. Dit om kleurverschil te voorkomen. De kleding mag roulerend (door verschillende personen) gewassen worden.

6. De kleding dient met respect behandeld te worden. Dus voorzichtig en volgens voorschrift wassen en netjes opvouwen en de sponsorshirts van KV Oerterp niet kwijtraken.

7. Ieder team heeft een coachjas, deze jas wordt tijdens de wedstrijd gedragen door de trainer/coach. Deze jassen zijn, net als de shirts, eigendom van KV Oerterp. De jas kan in de shirtstas worden bewaard.
Let op: De jassen hoeven niet na iedere wedstrijd gewassen te worden!

8. Alle leden van het team zijn verantwoordelijk voor het compleet en het in goede staat houden van de speelshirts van KV Oerterp. Bij vermissing of vernieling dient de betreffende ploeg dit binnen een week te melden bij de sponsorcommissie, anders worden de kosten automatisch afgeschoven op het betreffende team. Dit wil niet zeggen dat de kosten niet alsnog (ook al is er op tijd gemeld) op het betreffende team kunnen worden verhaald.

9. Aan het einde van het seizoen levert ieder team de tas met (sponsor)shirts in bij Grietje Boersma.