Kleding

Alle leden van KV Oerterp zijn verplicht het volgende tenue te dragen tijdens de wedstrijden: blauwe sokken (met clublogo), een wit broekje of rokje (met clublogo) en een clubshirt (meestal met sponsor).

• De shirts worden per team verstrekt door de vereniging. Ieder team bewaart alle shirts in een sporttas van de vereniging en zorgen ervoor dat ze met zorg gewassen en gevouwen worden na iedere wedstrijd.
  • De sokken met KV Oerterp logo zijn te verkrijgen bij Intersport Drachten. Ieder nieuw lid krijgt van de vereniging één paar sokken. Door het inleveren van de waardebon die je van de ledenadministratie krijgt, na aanmelding als lid.
  • Een rokje en broekje zijn eveneens verkrijgbaar bij Intersport Drachten. In verband met de uniformiteit is het van belang dat je het juiste broekje (merk JAKO)/rokje (merk Reece) aanschaft en dat het logo er juist opgedrukt staat. Bij Intersport is bekend welk merk broekje/rokje bij KV Oerterp wordt gedragen. Het clublogo wordt er ter plekke (gratis) op gedrukt, tenzij het op dat moment erg druk is in de winkel.

Korting bij Intersport Drachten

Als lid van KV Oerterp krijg je 10% korting op artikelen uit de clublijn.

Ieder team heeft een coachjas, deze jas behoort alleen tijdens de wedstrijd én gebruikt te worden door de trainer/coach van die ploeg.
Deze jassen zijn, net als de shirts, eigendom van KV Oerterp. De jas kan in de shirtstas worden bewaard.
Let op: De jassen hoeven niet na iedere wedstrijd gewassen te worden!

De coachjassen zijn geheel gesponsord door INTERSPORT EVINK te Drachten.

Regels voor het dragen van de kleding van KV Oerterp

1. Alle spelers in het veld dienen de volgende complete set kleding te dragen; sokken van KV Oerterp, broekje/rokje inclusief logo en het sponsorshirt.

2. Tijdens de wedstrijden moeten de shirts in de broek of rok gedragen worden. Gelieve geen ‘fietsbroekjes’ te dragen onder de broek.

3. De sokken van KV Oerterp worden eenmalig uitgereikt aan nieuwe leden. Als ze kwijtraken, kapot gaan, te klein worden of je wilt gewoon een paar extra, dan kun je nieuwe kopen bij Intersport Drachten.

4. De kleding mag alleen tijdens wedstrijden gedragen worden.

5. De kleding moet altijd tegelijk gewassen worden, dit om kleurverschil te voorkomen. De kleding mag roulerend (door verschillende personen) gewassen worden.

6. De kleding dient met respect behandeld te worden. Dus voorzichtig en volgens voorschrift wassen en netjes opvouwen en de kleding van KV Oerterp (shirts en pakken) niet kwijtraken.

7. Alle leden van het team zijn verantwoordelijk voor het compleet en het in goede staat houden van de shirts en pakken van KV Oerterp. Bij vermissing of vernieling dient de betreffende ploeg dit binnen een week te melden bij de sponsorcommissie, anders worden de kosten automatisch afgeschoven op het betreffende team. Dit wil niet zeggen dat de kosten niet alsnog (ook al is er op tijd gemeld) op het betreffende team kunnen worden verhaald.

8. Elk team moet 1 persoon aandragen als contactpersoon voor de sponsorcommissie. Aan het einde van het seizoen levert deze persoon de tas(sen) met kleding in bij Grietje Boersma (Wylp 45).