De Interne Organisatie Commissie (IOC) houdt zich bezig met het faciliteren van trainingen en het spelen van wedstrijden, kortom alle regelzaken waardoor er gekorfbald kan worden. Hierbij kan gedacht worden aan het koppelen van scheidsrechters aan thuiswedstrijden, het zoeken van trainers/coaches, het opstarten van trainingen, de inhuur van zaalruimte tijdens het zaalseizoen en het overleg met de korfbalbond.
Verder ondersteunen we de trainers en coaches voor wat betreft de indeling van de teams en randzaken. En we zijn contactpersoon voor senioren en de ouders van onze jeugdleden.
Daarnaast proberen we onze korfbalsport te promoten door het geven van korfballessen op basisscholen in de omgeving.

Algemeen contactadres: ioc@kvoerterp.nl

Wedstrijdsecretariaat: wedstrijd@kvoerterp.nl

De huidige samenstelling:

Kevin webmailbeheer
contactpersoon
beheer IOC-mail
contactpersoon sporthal en contactpersoon senioren
Bianca scheidsrechterzaken indelen en begeleiden scheidsrechters
Grietje contactpersoon Wedstrijdsecretariaat en contactpersoon bond
Lenneke contactpersoon contactpersoon B’s
Ellen contactpersoon contactpersoon D, E, F en Kangoeroe Klup