Vereniging

KV Oerterp is een gezellige korfbalvereniging waar een ieder welkom is. Van jong tot oud en van recreatief tot prestatief. KV Oerterp wil iedereen de kans geven om te genieten van deze leuke sport. Dit blijkt ook uit het hebben van de grootste G-korfbalafdeling van Noord-Nederland. Vanuit een solide organisatie bouwt de vereniging aan een sterke positie in het dorp Ureterp, een plek van samenkomen en bewegen. Dit alles onder het motto: voor elkaar, door elkaar en met elkaar.

Accommodaties

Zaal